onsdag 8 juni 2011

Äntligen...!

Jag känner en inre ro och ibland har man lite tur...den här gången med flytten! Man slapp att flytta långt, skönt. Det var så undebart att kunna flytta allt utan fordons hjälp. Nära och bra. Riktigt gott!

Men nästa flytt är ju sedan till Chrille och Bubblis! Dom skulle ju skaffa en större gård, dessutom har dom kommit igång med företaget. Vilka ungar! Michael i sin tur håller på att avsluta skolan och det är mycket som dom ska göra innan. Det är bara att gratulera sonen min, du är sååååå duktig precis som dina syskon Bubbis och Chrille. Jag är såååååååå stolt över dig.

Nu har vi betalat resan till Finland också. Ukki och Mummi längtar så att komma hit! Ska bli så roligt med dom. Första tävlingarna är betalda och lite överaskningar väntar...

___________

Det har åskat en hel del här och varit så fruktansvärt fram. Men det är ju skönt också! Jag väntar att dom ska komma och tapesera två rum här hemma så jag slipper att ha så mycket kartonget, sängar, bokhyllor i stora rummet. Och få allt i ordning innan mor och far kommer.

Nu hoppas jag att ni alla ska ha det lika skönt som jag har det nu!

Inga kommentarer: