torsdag 31 mars 2011

Visst funkar det...



Jag har suttit och tittat på massa gamla bilder, raderat massor sånt som man inte vill ha kvar. En del suddiga och en del sånt som man inte ha nån nytta av. Dåliga minnen och dåliga bilder...

Just nu är det rätt så ljust ute och i den här veckan har vi redan tränat 2 gången och då har bara halva veckan gått. En hel del kvarstå...

Igår var vi ute återigen och tränade lydnad och jag måste erkänna...det funkade riktigt bra med Nira. Efter träningen blev jag bjuden på en så jätte god sallad av Nikke. Vilken underbar person han är. Lugn och harmonisk och så glad. Om man ska anmärka nån igår så måste jag erkänna att Chrille och Reija överaskar oss rejält. Härligt! igår gick det riktigt bra med alla hundarna.

För övrigt så har jag varit mycket hos Arko och jag är riktigt orolig över honom. Åldern bli påmind hela tiden. Hittade från Ingelas facebook en bild på Arkos "lilla syster" som fyller 9-år nästa vecka. Våran gamla hundar, gud vad roligt man har haft med dessa hundar. Saknar den tiden.

Ha det...

Inga kommentarer: