torsdag 17 mars 2011

Vårkänslor...

I veckan hittade jag dom första blommorna ute, snödropparna hade kommit fram. Härligt! För övrigt så har det varit jätte långa dagar och skog. Men visst har det varit skönt!

Vi har kört mycket patrullstig och spår. Igår var vi i Vårgårda och körde där. Till min glädje så träffade jag gamla kompisar där som fotade sina hundar. En liten fråga till dom och YES, helt plötsligt hade jag två figuranter.

Vi gjorde en mycket intressant patrullstig med "slående" vind som kom nedanför backen och runt byggnaden, men hundarna löste det galant. Under ljudet så kom det tåg, men det stöde inte hundarna i sitt arbete utan tog ljudet ändå.

Igår så tog vi relativt färsk spår som omväxling, men det gick bra. Men hundar är hundar, även dom kan misslyckas, så vi få väl se hur allt går framöver.

Idag på eftermiddagen tror jag att jag ska spåra på ängarna istället, för att imorgon ska det snöa igen. Jag känner mig lite trött men det går över!

HA NU ALLA EN UNDERBAR KOMMANDE HELG!

Inga kommentarer: