måndag 21 mars 2011

VILKET LIV MAN LEVER...! NIRA FYLLER 7 ÅR DEN 22 mars! JÄTTE GRATTIS JÄRNTANTEN!

Kan man vara både lycklig och förbannat/ledsen samtidigt???? Jo, det kan man, har jag upptäckt. Har man barn, så kan jag lova att så är det. Tänker inte ens säga nåt annat än att "jag skäms över barn, som stör andras liv med massa tel.samtal och ställer till det för oskyldiga människor och be om ursäkt för deras betende" och i andra sidan är jag "SÅ OTROLIGT STOLT ÖVER BUBBLIS, CHRILLE OCH MICHAEL, aldrig gör dom någon illa eller sårar på något sett!"

Visst är livet konstigt? Idag är det vårdagsjämning...hipphipphurraaaaaaaaaaaaaa!
äntligen är vi på rätt sida!

Imorgon FYLLER BACTEROIDES NIRA 7 år!!!!!!!!!!!! Jätte grattis gumman, du ska få vara i skogen och njuta av livet där med det, som du tycker så mycket om!

I helgen har hon jobbat så fint med lydnaden, fast visst har jag att göra kvar med henne. Hon kommer aldrig blir färdig, för att man hittar alltid nåt nytt att träna på, det är livet det!

Niras sönerna Cairo, Cola och Cero var med igen och dom är så otroligt duktiga! Qwerro med sina barn, Ricci, Ronja, Reija och Rammi var också jätte duktiga! och såååååååååååå vackra.

Nu har det gått två veckor efter parningarna så vi få se om tikarna har blivit dräktiga...vi hoppas det!

HA DET SÅ GOTT

2 kommentarer:

Winter och Umza sa...

Stooort Grattis till henne!

Nira skriver sa...

Nira tackar så mycket!