torsdag 10 mars 2011

OJ OJ Ojjjjjjjjjjjj.....

Hur kan man samla på sig så mycket??? Kläder, kläder, filmer, skor, spel osv. Skåperna fulla efter ungarna och inget av dessa passar till någon av oss. Striskor både till tjejer och killar (en hel säck fullt), skidor i alla storleker mm.

Men nu har jag börjat tömma och kanske det blir några glada barn som kan få dessa efter mina ungar. På vissa kläder finns det tom prislapparna kvar. Helt otroligt!

Säckvis har jag plockat redan och kvar finns det hur mycket som helst. Men två garderoper är tömda och slängda.

Vädermässigt sett så är denna helt perfekt dag att greja med skåperna. Nu ska man angripa även alla tidningar...SKK, Schäferhundstidningar, Brukshunden mm sen flera år tillbaka. Vad ska man göra med dom???? Kasta, sälja, ge bort eller???

Massor med VHS band med Walt Distney filmer, olika spel...ja ja, mycket är det iaf.

Ute är det jätte lerigt och äckligt. Det skulle ha snöat idag men det har regnat istället. Gott! Nu försvinner ju all snö! Hela helgen är bokat med träningar och däckbyte, batteribyte på min bil, så några fritidsproblem lär jag inte ha!

Ha det...

Inga kommentarer: