lördag 11 december 2010

TREDJE ADVENT HELG och det regnaaaaaar!

Varför???? Jag var inte glad imorse när jag vaknade, det gråa himmelen med sitt pissande var framme igen, det blir så trist ute då när det ska regna!

Ikväll ska vi på lussefest och igår hade vi en underbar kväll med film på listan. Härligt sällskap och mina underbara barn med sina hundar! Annars händer det ju inte så mycket här, Nira är vild som vanligt och har "turbo" i arslet....! Resten av vovvarna hänger efter och man kan bara skratta.

Just nu drömmer jag mycket om Finland och sommaren som kommer. Man kanske kan få träffa Ciocimo Agostini igen och ser han att köra. Han skulle ju komma till minneskörning till Imatra. Spännande! Just nu planerar jag för övrigt också om framtiden och det tror jag att kommer att bli så otroligt underbar! Bara tanken på mina vänner, barn, vovvarna, bastu, finsk korv, bad, sol, gör att JAG ÄLSKAR DET HÄR LIVET!

Tack mina barn att ni gör mitt liv till ett himmelsrike!

HA EN UNDERBAR TREDJE ADVENT ALLIHOPA!

Inga kommentarer: