fredag 10 december 2010

SYNDEN STRAFFAR SIG SJÄLV...eller hur Nira????

I ena dagen vräker man sig massa mat...dagen efter skiter man ut allt...Vilket liv! Så är det ju när man tror att maten ska ta slut!

Det har inte varit någon rolig dag för henne men, det gör inget, hon lär sig ändå aldrig sin läxa.

Här hos chrille hade vi en spännande kväll och natt. Han hade köpt en helt ny soffa och den gamla ska man slänga ut. Problemet var ju att denna nya soffan var för stor och bred samt lång...ingången till rummet jätte smål och trång. Så där fick han ont i huvudet rejält.

EFTER MÅNGA OM OCH MEN SÅ LYSSNADE HAN PÅ MIG OCH FATTADE ATT DET GICK INTE SÅ LÄTT SOM MAN HADE TÄNKT SIG ATT FÅ SOFFAN PÅ PLATS!

Kl 23.00 fick han börja montera ner kökskåp och ta bort kylskåpet till ett annat rum osv. Sedan fick han in soffan. Visst blev det fint men det blev ingen lätt match för honom. Ska man ta ut denna soffan nån gång så bli det nog yxa och motorsåg....

Städat bakom kylskåpet blev det och det behövdes. Jag erbjöjd till honom min gamla soffa men tyvärr, han nappade inte på det!

För övrigt så har jag besökt P4 idag! Kallt som 17 har det varit ute (-20) och hundarna helt galna. Sex stycken som springer och jagar varandra nästan hela dagen. Kommer in och värmer sig och ut igen. Galningar!

Imorgon ska vi träffas med ipo-gänget på en trevlig afton och äta gott, kolla filmer och umgås. Det ska bli så himla roligt att få träffa hela glada gänget!

NU VILL JAG ÖNSKA TILL ER ALLA EN TREVLIG HELG OCH TREDJE ADVENT!

Inga kommentarer: