måndag 30 augusti 2010

En igelkott och tre schäfrar på samma madrass....

Visst händer det konstiga saker ibland. Jag satt i tältet och läste tidning. Helt plötsligt så hör jag konstiga läten bredvid mig och fräsande. Jag lyfte upp mig från solstolen och började kolla av. Så vackert under täcket bredvid Qwerro log en IGELKOTT...! Ingen av hundarna reagerare på denna lilla gossedjuret! Fantastiskt, vilka snälla hundar vi har hemma.

Jag lyfte bort denna lilla varelsen och satte mig igen på min lilla stol.

------------

Hela helgen har jag varit i Orust och väntat på att Eska ska släppa ut Qwerro babysarna från magen...men icke som icke, hon kniper än. SUCK!

För övrigt så har det regnat, åskat, blåst och riktigt vräkt ner regn, så mina planer att kunna intensivträna sprack. Men dessutom mycket mer bevakning.
Nu till helgen är det skyddshelg och det ska bli så otroligt roligt igen!

Kram till er alla!

Inga kommentarer: