onsdag 1 september 2010

Grattis Mischaland´s QWERRO (fyller 6 år idag) och Atilas ESKA för 7 underbara valpar!

Äntligen är dom födda. Det blev 4 tikar och 3 hanar. Jag vill önska lycka till Kennel Wilelleva med valparna. Det ska bli så otroligt roligt att få följa dessa valparna.

Att härstammen är kanoon, gör denna kullen så speciell för mig. När jag fick se Eska första gången så var hon parade med Tiger. Suck, tänkte jag, för den tiken tyckte jag om och ville ha henne till Qwerro. Men som sagt, så var hon ju parad med en annan hane. Men hon gick tom!!!!!

Att det sedan kom samtal hem och förfrågan om parning med Qwerro, gjorde mig överlycklig. För just med den här tiken ville jag ha till honom och någon där uppe måste ha lyssnat på mig. Väntan var lång innan det var dags. Dagen D kom och vad jag njöt av det hela. Så otroligt fina parningar och vad tiken tyckte om Qwerro. Sedan fick man vänta jätte länge, innan man visste om parningen hade lyckats.

Och som sagt, drömmen slog in och det blev 7 valpar! Hur trött jag än var, så kunde jag inte somna utan väntade och väntade på samtal om dessa valpar och hur många det blev och fördelningen. TACK, TACK lilla Eska och Qwerro för dessa valpar!

Nu kan jag äntligen få sova och deömma om framtiden. Vilka härliga hundar vi har hemma!

Nu på fredag ska jag hämta våran favvo figge hem igen, och jösses vilken helg ska det bli igen. Cola, Cero och Cairo ska delta av Niras valparna samt Dhiva av Qwerro valparna. Ska blir riktigt kul med helgen med träningsvännerna igen.

Ha det så gott nu alla
JAG ÄR ÖVERLYCKLIG....

Inga kommentarer: