söndag 5 september 2010

Bevakning och skyddsarbete!

Nya bilder: http://www.qwerro.se/Nira

Nu är det sista natten för Nira, Qwerro och Cairo på bevakning. Jag tror att hundarna börjar bli trötta nu. Dessutom har dom kört spår, lydnad och skyddsarbete med Kenneth hela helgen.

Vädermässigt sett har vi haft kanoon. Glada miner och gott gäng som vanligt. Nåt ovanligt som var den här gången var filmandet av hundarnas arbete på nära håll. Man satte sån en liten speciell filmkamera fast på skyddsärmen och sist på selen. Det ska bli spännande att få se resultatet av det sedan.

Fotograf har vi också haft med oss hela helgen och där kan man gå och titta på bilderna. Jag återkommer om länken.

Bilder finns här: http://www.fotodille.se (Jan-Åke Roos och Varnhems hundar)

Jag vill tacka alla för en kanoon helg tillsammans!

2 kommentarer:

Kicki sa...

Tack för en kanon helg Tuija! Vilken dotter du har,som utan problem kör min gubbe till akuten och tillbaka! Tack!

Nira skriver sa...

Men Kicki då...
Vad skulle man inte göra för sina vänner????? Sv. ALLT!
Jag är stolt över mina barn!
Kram Tuija