lördag 7 augusti 2010

På besök!

Igår fick jag träffa pojkarna Qwerro och Cairo igen. Hade inte sett dom på en vecka och det kändes riktigt bra. Dom blev jätte glada.

Jag, Fia, Ratta, Cairo, Qwerro och Bubblis var på Hällekis Camping och träffade våra härliga Ipo-gäng. Kicki fyllde år och hade fått en jätte vacker tårta med schäferbild som smakade också jätte gott. Där var det Sabina och Peter med sina barn, samt Kicki och Nicklas med Clara. Har jag förstått rätt så kommer även Maria och Anders idag. Vi skulle ha tältat men vädergudarna tyckte inte lika. Det hade vräkt regn under två dagar så det var som lervälling på vissa platser. Så det blev en kvällsbesök där hos våra goda vänner och sedan hem.

Det är rätt så roligt att ha Cairo med sig...han har en annorlunda utseende och folket tycker att han liknar väldigt en varg i utseendet. Det gör han faktist, fast han är mycket snällare än en varg.

Jag hade önskat mig att kunna vara i Finland nu, när dom har haft så otroligt vackert väder men knske nästa sommar kan vi vara där hela semestern. Så nu måste vi spåra mycket pengar!

Idag ska det bli en torgbesök och sedan tillbaka till det härliga ipo-gänget!

Ha det...

Inga kommentarer: