lördag 7 augusti 2010

ÅTER HEMMA!

Det är mycket på gång...sommaren är snart slut och skolorna börjar. Min lediga tid likaså. Det är svårt att kunna hinna med allt som skulle göras. Övningen i Göteborg och Aero Show krockar med Vårgårda, hundövningen med Kinnekulle Kompaniet, skyddshelgen närmar sig samt Qwerros senaste fru (Atilas Eska) ska komma hit på besök. Ska bli så spännande att se henne. Hoppas det bli många babysar!

Till våren ska jag också börja tömma denna lägenheten och flytta till en mindre bostad... alla barna är ju stora och nu är det ju Michael som ska sluta skolan och jag tror inte att han vill bo hemma efteråt. Då är det bara jag och Fia som ska ha boendet tillsammans. Sedan efter det så skulle jag vilja bo i en husvagn nära naturen. Det är en dröm som mina barn inte kan förstå...

Lilla Ziru växer och Chrille är så överlycklig över sin lilla valp. Hon är en liten bestämt dam. Nira är ju bara så otrolig snäll mot henne.

Nästa vecka ska vi träna skyddet med Nicklas innan Kenneth kommer hit nästa gång. Nicklas är en riktigt duktig fig.elev med båda fötterna på jorden. Så ödmjuk!
Nu i veckan ska det bli lite spårarbete, övning och härligt sällskap samt lydnad och skydd som sagt.

Jag hoppas att ni alla ska ha det så bra!

Inga kommentarer: