söndag 8 augusti 2010

Trevlig helg med Ipo-gänget och familjen!















Att ser barn tillsammans med hundar är ju det bästa vad jag vet! Lilla Cornelia, Kevin, Simon och Clara har haft fyllt upp med alla hundar på campingen. Våran lilla ZIRRU tyckte att det var jätte roligt att få leka med alla barn och få smaka på dom.

I fredags åkte jag till campingen men det var som leråker där så jag åkte hem igen. Lördagen började jag med att vandra på torget med mina barn och blev bjuden på en kalas frukost som jag knappt orkade att äta, tack mina älskade barn. Senare på dagen åkte jag till campingen igen och satte upp tältet. Nu skulle jag stanna där oavsett väder. Det var så skönt att få umgås med vännerna och njuta av god mat som Peter fixar...vilken lycklig människa måste Sabina vara!

På natten regnade det lite men det störde inte mig eller hundarna. Qwerro, Ratta och Ziru sov som stockar i tältet och njöt av det livet lika mycket som jag gjorde.

Jag fick några riktigt läckra bilder på solnedgången!

Inga kommentarer: