lördag 31 juli 2010

Livet!

Vilket liv man lever...? Jag kommer hem, tvättar kläderna, telefonen ringer och iväg!

Just nu sitter jag på en stol och hela huset skakar av ljudet från Rydell och Quick. Dom spelar ca 10 meter ifrån mig och det är inte lönt ens att försöka vila. Högtalarna som dom har är kanoon stora (5 meter höga) och ljudnivån därefter. Men det finns lite över 2000 personer där inne och njuter av detta. Jag beslutade att återgå till vovvsarna.

Att lyssna högmusik tre dygn är kanske lite för mycket för min del men min son älskar detta. Hundarna har också klarat sig bra. Det är rätt så häftigt att i en tält kan man ha en så enorm stor fest...tältet täcker en stor fotbollsplan och arr är ju givetvis Pate. Han kan ordna så det smäller!

Att försöka komma hem har jag inte lyckats än och kommer inte hem på några dagar. Jag fick även samtal idag om Aero Show så fullt upp har vi.

Häftigt liv man lever!

Inga kommentarer: