torsdag 3 september 2009

HJÄLP.... JAG ÄR VILSE...spårfiggen ringde!

THOMAS med BRUCE i full fart efter den vilsna spårfiggen...
Har du hittat nåt??

NIRA hittade en mobil i skogen....

FÅR JAG BÖRJA NU eller...???

MEN VAD MYCKET JAG HAR HITTAT... ciderburk, mobil, snöre, ljusröre, träpinne och en burk MED MASSA GOD MAT....! Visst är jag duktig ....undrar NIRA!


VEM ÄR DET SOM LÄGGER UT EN MOBIL....???? Hmmmm, men Nira hittar!


PATRULLSTIG MED SPÅRÖVERGÅNG....klockrent...jippiiiiiiii!
SER DU INTE VAD JAG HAR HITTAT? En träpinne!

YAHOO MORSAN....NU ÄR TURBON PÅ...ska ni hänga med så håll i hatten!
------

Spårfiggen gick vilse i skogen idag så det blev lite extra spänning för Thomas och Bruce som fick ta "jaktspår" istället. KANOON KUL!
Det var massor med vinklar och riktigt svår spår, men han hittade henne... hihii!
Nira gjorde som vanligt. Massor av vinklar och hittade samtliga föremål. KUL!!!
Nu på eftermiddagen har vi haft patrullstig med LJUD istället och det gick ju bra. Riktigt kul att arbeta med Nira!
Men nu ska jag börja packa mina väskor för helgen så har det så gott alla!

Inga kommentarer: