måndag 16 februari 2009

Mexikaner....!

Att öppna uttedörren och får se två otroligt charmiga människor klädda som Mexikaner var nog det roligaste jag varit med om. Jag har nog aldrig skrattat så mycket vid dörröppningen. Dessa underbara människor. Tänk att man kan ha så mycket olika ider...!

Visst är det nåt speciellt med Alla Hjärtans Dag... Glädje, ömhet och samhörighet med sina vänner och familjen. Kan livet vara bättre. JÄTTE TACK FÖR ALLT.

JAG LER ÄN...undrar varför...?

I lördags var jag och Bubblis och körde en liten genomgång med Qwerro i skogen och han visste, vad han skulle göra. Härligt, fast han har varit borta igen ganska länge, så vet han allt, vad patrullstig är för nåt. Imorgon ska vi till Staben åter igen och träna.

SÅ HAR EN HÄRLIG DAG OCH TUSEN TACK ÅTER IGEN FÖR EN HÄRLIG HELG MINA VÄNNER!

Inga kommentarer: