torsdag 19 februari 2009

Helt slutkörda!





Igår var vi 13 som spelade igen (eller skulle ha varit...) Jag gjorde ett tappert försök, men min hals ville inte riktigt samma sak efter helgens "partaj".... Jag började hosta med en gång och blev TORR i halsen, fast den vattnades så bra i lördags. Visst, fick både Christian och Anders ett gott skratt, men ibland får jag bjuda på....SUCK! Så teguila-racet med skratt och skämt med Mexikaner och vänner samt barna, är nog inte gjort till oss "gamla".

Men vad gör det, om jag inte kunde spela, JAG HADE SKITKUL I ALLAFALL...! Dom hade skruvat upp tempot ett snäpp igen. Jag hade nog det bästa TV SPORT underhållning (LIVE) och vad jag skrattade, fast rösten ville inte vara med. Jag har ju varit hes sedan helgen...! Det fajtades som vanligt och bollen flög runt överallt. Dom fick sina härliga bollmärken lite där och här, samt Bubblis tappade andan, när bollen kom med full fart mot bröstet. Men strax efteråt, var allt som normalt igen. Fia hade lite ont i huvudet innan, så hon spelade inte riktigt lika fartfylld. Men en "iller" hade dom där igår i allafall (Ruth), som fajtades med killarna rätt så rejält igår. Hahaa.

Nu ska jag bara bli frisk till helgen här igen för då ska vi ha SKOJ I SKOGEN istället!

Tack åter igen, ni är för GOA människor!

Inga kommentarer: