onsdag 25 februari 2009

VOLLEY-BOLL....hette det.....!



SÅ HÄR ROLIGT HADE TILDA...nu får ni alla passa er, för hon är stark och envis....!




SJUKVÅRDARNAS VAKANDE ÖGA......



NU SKA JAG VILA LITE...(max 30 sekunder)!






FULL FART SOM VANLIGT....!



VART TOG BOLLEN VÄGEN...? Bubblis och Tilda spelar badminton!



Det var inte lätt att hitta en inomhus volley-boll, men utomhus bollar fanns ju massor.

Den här gången hadde dom bestämt att spela volley-boll. Och visst va det fart igen.
Det goda, härliga gänget var samlat som vanligt och roligt har dom ju jämt. Jag själv kunde inte delta pga mina armar, men dess roligare hade jag med Tilda.

Hon spelade först med Bubblis badminton och sedan med mig. Efter det så gick vi till gymmet och där testade hon olika tränings metoder. Till slut, så blev det hopprepet, och jag kan inte förstå, att hon orkade hoppa så länge. Där tog hon en liten paus och sedan var det full fart igen. Leénde på läpparna hade hon hela tiden och skrattade så hjärtligt. Riktigt kul hade vi. Till slut tyckte hon att nu är det nog dags att rita lite...! Vi lämnade gymmet och åter gick till dom övriga. Men tiden hade ju gått så fort igen, så dom hade slutat för den här gången och såg så glada ut. Doris hade väl lite problem åter igen att få oss att lämna lokalen för att ingen har bråttom därifrån, utan man pratar och skrattar med varandra.

En riktigt kul afton igen!

Inga kommentarer: