söndag 6 juli 2008

LITE TOMT HÄR HEMMA!

Redan i torsdags åkte Qwerro och Bubblis iväg och dagen därpå så åkte även Anna och Fia iväg, så, här känns livet rätt så tomt nu.
I fredags var jag och bada med Arko och Nira och dom tyckte att det var riktigt roligt. Konstigt nog så var vattnet kanska varmt. Sedan åkte vi till min son och visstades dagen där. Och det var såååååååååå varmt.
I lördags badade jag med Jari istället och gick på torget, men samma sak där att det var så svårt med hettan. Men lite nytta gjorde vi i alla fall. A-hindret är klar att användas nu och det gör att nu kör vi järnet med träningen. Kul, får lite annat också att träna. Idag väntar jag att hela familjen ska bli samlad igen och att vi ska gå och förbereda spår för tisdags träning. Antingen idag eller imorgon. Imorgon så blir det lydnadsträning och tisdag spår och bevakning.
Sedan ska jag åka iväg och campa med Michael och Fia samt hundarna. Några från bevakningsgänget skulle äventuellt komma efter. Det ska blir skoj.
Idag så regnar det riktigt rikligt och med det så får jag göra nytta här hemma istället. Men blir det uppehåll så blir det apportering med Nira och massa hopp-apporteringar.
Så äntligen har det inte hänt så mycket här utan har varit mycket tomt. Lollo har konfirmation i helgen och massor att göra pga det så hundarna har fått vara...och Anna med Fia har haft FEST i bilen med Tindra...alltså har dom sovit i bilen och skrämt livet av många där pga sitt skratt...
GALNA GÄNGET, vad skulle man göra utan ER........?

Nu får ni ha en bra dag trots regnet
Niras matte

Inga kommentarer: