tisdag 4 oktober 2011

VACKRA HÖSTEN!








Redan i oktober????? Hur kan det va möjligt???? Här hemma har lugnet lagt sig helt med alla flytt dit och hit! Lägenheten känns alldeles stor för mig nu och jag letar efter en mindre (det fanns ju inte sist). Michael har ju flyttat till sin egen lya nu och mår bra och njuter av livet där. Här hemma har jag alltid en hund och just nu varvar jag mellan Christians Reija och Ann-Cathrines Qwerro. Skönt att ha någon springandes runt bena på mig!
*
*
Denna månaden skulle behöva vara en vilomånad för hundarna men så kommer det inte bli. Mycket som är på gång och ska bara genomföras.
*
*
Cykelträningarna ska också startas nu för fullt, det kommer att göra gott både för mig sjölv och för hundarna. Hoppas att det inte ska bli så regnig höst.
*
*
Hundårdarna byggs upp sakta men säkert hos min son och dotter och det kommer att bli riktigt bra för hundarna, slipper bli så våta när det regnar!
*
*
Nu ska jag snart ut och vandra med Reija!
*
*
Ha det

2 kommentarer:

Winter och Umza sa...

Så fiiint det blir i hundgårdarna!! Kram Maria

Nira skriver sa...

Tack Maria men det är mycket som kvarstår...
ses snart