söndag 16 oktober 2011

Tiden bara rinner iväg...



Bladerna faller...det gör vi med eller???? Tänk om man kunde göra som björnarna gör...falla i ide och bara få sova över den kalla hemska tiden tills det blir ljust ute igen.






Snart är ju Julen här och det känns konstigt, iår behöver jag ju inte pynta här på nåt speciellt för att barna bor ju inte hemma, samma med Julmaten också, det blir nog inte riktigt det samma som det har varit förut. Konstig och märklig känsla.






Hundarna leker och tränas intensivt. Mycket spår i dagsläget och lite lydnad. Nästa vecka börjar övningarna igen och Nira är fullständigt naken. Hoppas hon hinner få lite päls för det blir inte varmt för henne att ligga i bilen. Qwerro är ju helpälsad som vanligt!






Hemma hos sonen och dottern fortsätter vi med hundgårdarna och det ta tid. Jag lagar mat medan dom andra gör sitt! Mycket kvar än och vintern närmar sig...!






Snart är det dags att flytta ut till ridhuset med träningarna igen. Jag har fått beställt några tider där med ack vad dyrt det har blivit där...inte bra! En höjning på 50 % och jag höll på att smälla av när jag hörde detta, men några gånger måste vi vara där trots allt!






Nu tackar jag alla för en riktigt rolig dag i skogen igår och grattar alla som deltog igår! Det är ju så roligt att träffas och man riktigt saknar den gemenskapen!






Ha alla en underbar helg!

Inga kommentarer: