tisdag 23 mars 2010

SÖF först---- SKYDDSHELG näst! Jippiiiiiiiiiiiii.....!

Tänk vad lycklig Nira kommer att bli på dom två närmaste veckorna. FÖRST JAGA KILLARNA I SKOGEN, sedan SKYDDSARBETET MED KENNETH!

Min säng ser ut som ett militärt lager... kläder och utrustning överallt! Ska försöka kolla genom allt både till mig och till Nira. Man får ju inte glömma av nåt...
Jag kan tänka mig att tanten kommer att ladda som bara den, när hon får ser allt det gröna igen. Det här är ju bara nåt som hon älskar på all sätt och vis.

Ivrigheten hos henne är väl det som ställer till lite gran, men få försöka lugna henne lite med annat. Samtidigt som hon aldrig blir trött heller. Helt otroligt med hennes ålder trots allt. Men jag tror att killarna gillar henne lika mycket som hon gillar dom. Ömsesidigt till 100%!

Så, NI SOM VILL NÅ OSS I HELGEN, SKICKA SMS, RING INTE!

-----------

Påskhelgen närmar sig och därmed Kenneths ankomst hit också. Det ska blir så roligt igen att få träffa hela tjocka gänget och bara njuta av gemenskåpen. En riktig härlig helg förväntar vi på oss.

NU HOPPAS JAG ATT NI ALLA SKA HA DET LIKA SKÖNT SOM VI SKA HA OCH DÅ SES VI NÄSTA VECKA!

Inga kommentarer: