fredag 12 mars 2010

LYDNADSTRÄNING KL 07.00....

Vilket liv, min dotter Bubblis är ju sneppet värre än jag. Klockan sju på morgonen säger hon att NU SKA VI TILL BRUKSHUNDSKLUBBEN OCH TRÄNA....

Visst, det blev så, fast först kollade jag ut för att det skulle komma in snöstorm. Det snöade lite gran och sedan var det full SOLSKEN OCH KANOON VARMT UTE. Är alla "snöstormarna" sånna här så vill jag har snöstorm varje dag (skratt).

Väl framme på planen så körde hon både Qwerro och Cairo och det är en glädje att se dessa hundar att avguda henne. Dom gör nästan vad som helst!

Här hemma efter träningen så körde vi igång med skyddshelgens filmerna. DET BLEV 7 TIMMAR! Kanoon inspelning och jätte rolig film. Det känns så skönt att titta på framgångarna hos alla där. Men visst är jag jätte stolt över Niras skyddsarbete och lydnad. Vi kanske vågar...du vet .... tävla!

Imorgon blir det lydnadsträning på klubben med IPO-gänget och direkt efter det bevakning med Kompaniet. Jag hoppas på kanoonväder!

Ha det så gott

Inga kommentarer: