söndag 12 juli 2009

SÅ VAR DET SLUT PÅ MARMA OCH BUBBLA ÄR HEMMA ÅTER IGEN...




Gissa om Qwerro var lycklig!?

Jag fick ett sms att nu är vi i Mariestad så du få komma och möta oss i Götene...inga problem. Cairo och Qwerro in i bilen och raka vägen dit. Väl framme där så tog jag hundarna ut och skulle rasta dom. Men jag hann inte så långt när det kom en blå bil och tutade på oss ochh jag kan lova att det blev fart på Qwerro... han måste ha känt att Bubbla satt där för jag fick verkligen hålla i honom och kolla efter så det inte kom bilar så jag ska kunna släppa han. Han sprang med viftande svans och Cairo med direkt till bilen och visst, där satt det Bubbla. Vilken lycka för honom att få träffa sin kära matte efter två långa veckor.

Sen var det att åka hem och börja packa upp alla resveskorna mm.

Det var mycket papper, böcker, filmer mm som hon hade med sig så det kommer väl att bli en hel helg med kompaniet så småningom för att gå genom allt och anpassa det för vårat eget behov. Jätte kul.

Snart är det dags för oss att åka iväg till SSM:et och jag hoppas att vi ska få bra väder där.
Men lite över en vecka är vi hemma än.

Ha det så gott

Inga kommentarer: