lördag 16 juli 2011

VILKA HÄRLIGA ORD NEDAN...gillar det!


Hittade några väl tänkvärda ord från en vän som jag vill dela med mig av, till oss alla som har lämnat något....
"Det finns en anledning att backspegeln är så liten och vindrutan är så stor, dit du är på väg är mycket viktigare än där du varit...."
Nu går tiden fort. Bubblis är på väg hem från Marma för att lämna sin packning och ge sig ut till nästa äventyr som hon har väntat så länge. Det är otroligt vad hon orkar. En riktig KÄMPE... all ELOGE´ och heder till henne och till hennes eviga vilja! Två veckor i Marma på GB 1 är förbi och allt hade gått jätte bra...skönt! Att bära lika stor förpackning framme som bak samt även i sidorna är ju inte lätt...väger närmare 50 kg och 3 eller 4 tågbyte på det!

Christian har blivit lite bättre tack vare rådgivningen från min sjukgymnast och rätta medicinerna. Michael har börjat sin semester och ska nu ställa upp i sin tur i Vinninga för sin bror. TACK GODE GUD ATT JAG HAR SÅNNA UNDERBARA BARN!!!

Qwerro valparna har blivit riktigt fina och har egen vilja. Reija har börjat löpa här nu och Qwerro har det roligt på Kennel Willeva med sina löptikarna där! En nu parnings beställning igen så det är skoj att folket tycker om honom lika mycket som vi!

Nu om två veckor så kommer mor och far hit och ska stanna nån vecka här. KUL!

Jag har även beställt nästa sommarens lägerstuga en hel vecka intill en sjö i Finland! Så otroligt roligt! Nåt att se fram!

Nu ikväll ska vi åka till läger. Vad vi har längtat efter detta. Så otroligt roligt ska det bli!

Hoppas ni alla ska få en riktigt trevlig sommar!

2 kommentarer:

Susanne sa...

Jag önskar er en riktigt solig och skön semester;))

Nira skriver sa...

Tack Susanne!
Vi har haft en riktig skön semester/tävling!
- Cairo och Bubblis SchH1
- Nira och jag SchH1

Hoppas ni också haft det bra!
Kram