söndag 24 juli 2011

hmmm...16.23 är det klart????

Dom orden fick vi höra från domaren innan SKYDDSTÄVLINGEN började....16.17 var det klart! Varmt, klippigt och högsta temperaturen var +37 grader i skuggan som mest, då var alla vi tre ute!

Vi har haft en helt underbar vecka i Jakobstad i Finland...90 mil hemifrån och båtresa. Varje dag mycket träning, underbar gemenskap, god och smaskig mat, bad och bastu, och så otroligt mycket mer. Vilket väder vi har fått till våran ära hela veckan, så otroligt varmt. Jätte mycket tips, sett så många duktiga förare och en väl organiserat tävling.

Domare som dömde oss var en VM-domare på C-arbete och så nogran och saklig! Det var en ära att bli dömd av honom!

Resultatet:
- Bacteroides Nira SchH1,
- Eranthis Cairo SchH1 (Niras son).
Och MIN DOTTER VANN ÖVER MIG...GRATTIS BUBBLIS OCH CAIRO!!!!

Tänk att Nira tog SchH1 vid en ålder av 7.5 år...vad stolt jag är över henne!

Tack Kenneth och Marina för gästvänligheten och TACK Orstgruppen Jakobstad!

Bilder kommer...

4 kommentarer:

Winter och Umza sa...

Stooort grattis! Å vilket väder ni haft. Här har det regnat. Hoppas vi ses snart!

Nira skriver sa...

Tack Maria!
Vi har haft så underbart där på all sett och vis. ...och hett varje dag!
Nu laddar vi inför nästa tävling!
kram...saknar er också!

Andréas - Ronja sa...

Grattis till er båda.
Bra jobbat.

Nira skriver sa...

Jag fortsätter min underbara semester i Finland!
Nurökt fisk, bastu, bad (vattnet +26.5), sol varje dag och så oroligt hett ute +30 grader varje dag! Underbart liv!
Hoppas ni alla ha det bra...jag njuter av livet!

Kram