måndag 16 januari 2012

En TOPPEN HELG med Teemu Parviainen från Finland (WUSV-2011 vinnare från Ukraina)


Visst händer det saker och ting hos oss. En så fantastisk helg med en så fantastisk person som Teemu är nu bakom oss. Tråkigt! Det är ju alltid nyttigt med nya inlärnings tips och rådgivning!
*
Denna helgen började ju otroligt med Nira, hon käkade upp hela 5 kg kebab som var menat att ha till gruppen på lördag!!!!! Ja, det är ju Nira! Men det gällde att ta sig till affären och börja på nytt och jag kan lova att alla hade roligt (...inte jag!) .
*
Mycket diskutioner och tankar samt olika tycke kunde man diskutera med honom och som roligaste var, så tycker han likadant som jag. Rätt så skönt. Jag personligen känner mig rätt så trygg med finska figgar och det kanske är pga det att jag har varit med så mycket i Finland innan och sett resultat.
*
SÅ NU ÄR HJÄRNAN FULLMATAT med info och tips som han delade med sig! TACK TEEMU!!! ...och tack IPOGRUPPEN för sporstligt uppförande! Alltid lika roligt med er på dessa helger!

2 kommentarer:

Winter och Umza sa...

Grattis till C-kullen och vilken nyttig o rolig helg vi haft. Tack för den!!!

Nira skriver sa...

Jadu Maria...vill ha mer så!
Kram Tuija