onsdag 4 januari 2012

Drömmar blir inte alltid sanna....

****jag ska hurra för Bubbla och Cairo istället...!****
*
Ibland är det tungt att ta det beskedet, det fick jag idag!
*
Hade tänkt tävla vidare Nira i år för att man få nu intensiv hjälp med C-arbetet, men men, för min del så bli det ju inget på hela våren! En stor operation väntar inom två månader på mig och en läkningstid på 6 veckor! Så var det med det! Jag få väl nöja mig att uppmuntra alla andra och glädjas med dom istället. Suck kan jag bara säga!
*
Vi avslutade året otroligt gott och började nya året likaså. Men då få jag väl börja planera in hösten istället och träna med henne tills det är dags och kolla ifall någon annan kan tävla med henne. Det kommer ju inte att bli nån hund för mig överhuvudtaget på 6 veckor. Det kommer att bli tufft!
*
Pappas nyårsafton med mamma blev inte så bra heller. Han fick ju besked att cancern är borta och den smärtan som han hade i revbenen för ett år sedan var inte en bruten revben utan CANCER i skelett. Hur i hel...te kunde läkarna missa detta! Nu väntar han på besked hur dom ska gå vidare med det och vad är det som händer??? Inte så bra, det förstå jag. Så det var tunga besked att tugga!
*
Men men, livet går ju vidare och jag har mina underbara barn som ge mycket glädje och mamma och pappa försöker komma hit i maj om allt går bra!
*
Hoppas ni alla få en underbar helg, för det ska vi ha med gänget!

Inga kommentarer: