onsdag 13 april 2011

Tänk att få känna sig så älskad av sina barn...JAG ÄLSKAR ER MED!





Förlåt min älskade dotter att jag skrämde dig så otroligt hårt. Det var inte mening.

Min mobil dog igår och så var jag inte hemma så det gick inte ladda med ström då, för att laddaren var hemma...! Jag stoppade mobilen i bilen för laddning och "glömde" av den där lite för länge. Detta orsakade att Bubblis kommer med full fart dit var jag var och var arg att jag inte hade svarat i telefon...hon var rädd att det hade hänt nåt till mig när jag inte svarade efter tredje ringningen! Att se sin dotter i tårar av rädslan gjorde mig rädd och glad samtidigt...HON ÄLSKAR VERKLIGEN MIG AV HELA SITT HJÄRTA PRECIS SOM SINA BRÖDER! Vilken underbar känsla! Men JAG ÄLSKAR ER MED OCH DET VET NI!

Nu i helgen ska vi ha det så underbart och börjar vårat nya liv på riktigt! Tittar på bilderna som jag lägger ut...så mycket klittrar mitt hjärta för framtiden! Så mycket framtidsplaner har vi och det ska vi lyckas med.

Hundarna har haft jätte mycket träningar i det sista både med det gröna som med det övriga. Framåt har dom alla gått och jag njuter. Skogspår, åkerspår, jordspår, hårdaspår mm. Lyckade funktionskontroller för Qwerro och Nira och solen med sin underbara värme har äntligen kommit.

Ha nu alla en underbar helg för DET SKA JAG HA OCH KOMMER ATT NJUTA FULLT UT!

3 kommentarer:

NW sa...

Ser riktigt skönt ut..

Jag får ta med mig mina odjur så kan vi traska lite längre i vattnet.
Mina hundar behöver nog bada av sig lite..


Mvh: Niklas

Nira skriver sa...

Vad kul...du med ska bada! Tänk vilken underbar framtid vi har framför oss...!

Kram

Susanne sa...

Underbart på alla vis ;))))