lördag 5 juni 2010

GRATTIS BUBBLIS PÅ 20-års DAGEN IDAG!!!!! Vi flaggar till din ära!



Fullt upp hela veckan har det varit. Många samtal från tjänstehundsidan och planeringar om framtiden och så mycket beröm...det känns gott att få höra så mycket beröm för det som man har gjort för andra och samtidigt att dom vill fortsätta att jobba och lära sig ännu mer, för att dom var så nöjda. Kul!

Här hemma är det full fart hela tiden. Just nu är jag rätt så "osocial" mot mina vänner och mot IPO-gruppen för att prio 1 är mina föräldrar som är här en vecka till. Jag har inte sett dom på två år och pappa kämpar mot sin cancer och få dom hemska sprutorna rätt in i magen för att spridningen ska kunna stoppas. Man vill ta vara på varje minut med dom!

Vi har varit mycket hos min son på landet och sprungit i affärer. Men han blir så lätt trött och somnar väldigt ofta så man måste kunna planera tiden väl.

För övrigt så vill jag tacka alla mina vänner som ringer dagligen ändå! NI ÄR GULD VÄRDA!

Just nu så kom jag att tänka på... för 20 år sedan vaknade jag den 05 juni i hemska smärtor, varmt och jävligt var det då! Men den 06 juni försvan allt och BUBBLIS FÖDDES i en enorm hetta +28 grader ute i skuggan och det var den årets varmaste dag! Jag var lycklig att äntligen får jag vara hemma och ha semester hela sommaren men YSCH, vad fel jag hade...hela sommaren regnade och blåste samt värmen var på + 10 grader...det var den drömmen, men jag födde en underbar dotter i allafall! Nummer tre iordning! Så jag kan uppskatta mig själv som en lycklig mor för fem barn. Mina underbara barn...BÄSTA I VÄRDEN! Vad skulle jag göra utan er????????? JAG ÄLSKAR ER!

Bubbla har haft en underbar vecka bakom sig med beröm, löneförhöjning, bilköp, mormors och morfars besök här mm och hennes underbara hundar i full fart som ger så mycket glädje till oss alla ihop med dom övriga familjehundarna. KAN EN MOR VARA LYCKLIGARE ÄN JAG??? Alla har fått sommararbete och livet leker med dom med mycket sprutande glädje energi.....!

JAG HOPPAS ATT NI ALLA SKA HA EN UNDERBAR HELG och BUBBLA....GRATTIS PÅ 20 ÅRS DAGEN IMORGON DEN 06 JUNI!!!!

Inga kommentarer: