torsdag 5 mars 2009

POPULÄRA FYSKVÄLLEN!

Så var det dags att träffas åter igen. Igår var vi 12 stycken där och 9 som spelade bandy. Det är väldigt populärt med bandy.

Halta-Lotta tog sina kryckorna och datan samt Anders med sig till lektionsalen och fick utföra kontorsarbete på FYS-kvällen istället. Våran Plutoncheferna var på rymmen men hämnden är ju ljuv......... nästa gång så får dom ha extra snabba fötter och armar istället.
Jag själv parkerade mig på gymmet. Min arm ville inte vara mig till lags igår utan hängde som en sladdlampa. Jag hade varit tidigare hos sjukgymnasten och blev behandlat både i nacken och armen. Men jag fick cykla istället och lyssna på det glada bandygänget med deras ljuva skratt.

Efter den lilla cykel turen åter gick jag tillbaka till dom övriga och vilken fart dom hade på spelet igen. Fia va lite försiktig igår men några riktig ordentliga passningar fick hon till iaf. Man kan bara skratta åt det här gänget och få hoppas att dom andra ska ta efter. Det är nyttigt både fysist och psykist.

Tack åter igen för en trevlig och härlig kväll

Inga kommentarer: