lördag 17 mars 2012

Åh vad jag längtar...







Jag längtar så oerhört mycket till sommaren och få njuta av livet med mina älskade barn! Det är ju så roligt att kunna ha denna kärleksfylla sköna kontakten med varandra. Skönt att veta hur mycket barna älskar mig och jag älskar dom! Att kunna lita på varandra i vått och torrt är en underbar känsla! Jag kan aldrig säga för mycket eller ofta HUR MYCKET JAG ÄLSKAR ER och tacka att jag FÅ VARA MOR TILL ER, DET ÄR EN ÄRA FÖR MIG!!!!
*
Jag drömmer om en liten tältsemester, njuta av sköna kvällar intill vatten med barna och hundarna, laga mat tillsammans precis som vi gjorde för några år sedan. Inga "måste" utan bara köra där som man känner för. Stanna när man vill, bygga upp tältet, fiska och spela nåt roligt! Det är livet det! Få se hur många mil det kan bli...sist blev det 600 mil!
*
Nu är mor opererat också och då få jag hoppas att dom ska kunna komma hit på våren. Det måste ju stämma med pappas läkarbesök mm. Jag sjäv börja mår riktigt bra efter operationen och försöker komma ikapp med min konditon som är nog noll läget just nu! Känns så underbart med livet just nu. Men jag kämpar så gott som det går!
*
Vännerna runt om oss är helt underbara och vi har så roligt tillsammans. Träningarna går framåt med hundarna och nu längtar jag till alla cykelturer mm! Många roliga aktivitet väntar på oss under våren och det gör att man kämpar ännu hårdare med sig själv!
*
Jag har haft Qwerro barnen Eddie och Rammie hos mig tillsammans med Qwerro och det är absolut inga problem med dom alls! Underbara hundar!
*
Nu ska jag snart iväg igen och imorgon är det goa gänget och mina barn som ska träna igen med hundarna!

Inga kommentarer: