måndag 6 februari 2012

Mycket på gång som vanligt!
























Underbara Qwerro valparna har flyttat till sina nya hem, skydd/lydnadsträningarna avklarade, riktigt kallt ute, mamma ska opereras imorgon, och jag ska opereras nästa vecka, pappa få sina sprutorna mot cancer igen osv!
*
Nu är förkyllningen på ingången och jag få inte bli sjuk nu. Jag har inte riktigt tid till det! Så jag är väl lite osker om kommande träningarna ifall jag vågar att vara med. Det var riktigt kallt i ridhuset i helgen och vi frös nog alla andra än figgarna och hundarna! Men roligt har vi ju ändå!
*
Jag har haft äran att få ha pojkarna Cairo och Qwerro hos mig pga Reijas höglöp, man vill ju inte att det ska hända en olycka!
*
Nu i veckan har dom lovat att det ska bli mildare väder och det hoppas jag verkligen. Inte alls kul med denna kylan!
*
Men ha det nu så gott alla!

2 kommentarer:

Winter och Umza sa...

Hoppas du klarar dig undan förkylningen, jag har legat hela dagen. Och hoppas inte jag smittade igår.

Nira skriver sa...

Hej Maria!
Christian är redan sjuk så är jag smittad så är jag det...!

Nu går det fort, förhoppningsvis blir jag helt frisk sedan!

Vi ses på onsdag!
Kram Tuija