torsdag 11 augusti 2011

Livet är tungt ibland...eller hur???? Fast man är glad ändå!




Stackars pappa, jag lider med dig. Du försöker ha humöret uppe men jag ser på dig att det inte är så lätt, jag ser även hur mamma lider och är orolig över din hälsa. Du somnar hela tiden och orkar så lite, du håller med ena handen på din höft, går sakta framåt lutandes och man ser hur ont du har.


Varför ska människo liv behöver vara så här???? Idag har pojkarna grejat med din och mammas bil, och man kunde se glädjen och knistan tändas igen på dina ögon. Jag njuter av dom sekunderna och stunderna.


Jag har även varit hos veterinären och hämtat två friskintyg...två helt fullständigt friska hundar...Mischaland´s QWERRO och Bacteroides NIRA! Två så otroligt friska individer och dom, Speciellt QWERRO fick så otroligt mycket beröm! KUL!!!!


Sedan har vi haft en Qwerro-son på besök hos oss idag. Vad fin han var, lilla Amundalens pojk! Pappa Qwerro fick leka med sin son.


Nu är det nog dags för mig att börja räkna efter alla "vita lamm"!!!!...hehee


HA DET

Inga kommentarer: